14.7.17

La Riera: La historia de en Sergi i la Maribel





LA HISTORIA DE EN SERGI I LA MARIBEL

1ª TEMPORADA

En Sergi torna a Sant Climent després  d’haver passat una temporada a Bèlgica treballant al restaurant de la seva tieta Mariona. Ara vol aprendre cuina tradicional, i quina millor manera de fer-ho que al restaurant de la seva família: Can Riera.

 Haurà de treballar a les odres del seu tiet Mauri. Ell li presenta l’equip. En Marc, (pastisser) en Pitu, (l’encarregat de peixos i carns) i la Valeria i la Maribel (ajudants de cuina)

 La Maribel només veure a en Sergi s’enamora d’ell. Però es la primera vegada que li passa una cosa així, no sap com afrontar la situació, i el tracta molt malament.

 En Sergi  comença una relació amb la Valeria perquè la veu mes afable. Un dia en Sergi li comenta a la Valeria que no entén perquè la Maribel el tracta així. Ella li respon que n’està enamorada, en Sergi no s’ho pren seriosament. Tot i que en Sergi ha vingut per aprendre cuina tradicional, vol introduir plats moderns a la fonda, cosa que a en Mauri no li fa cap gracia. Comença una guerra entre ells. Un dia que en Sergi s’ha discutit amb en Mauri, la Maribel se el troba al vestíbul plorant. Per animar-lo li fa un peto i marxa corrents.

 Després del peto, en Sergi es dona compte de que potser la Valeria tenia raó quant li deia que estava enamorada. Sense tallar-se un pel, la comença a seduir, inclús davant de la pròpia Valeria que treu foc pels queixals.

 La Valeria li diu a la Maribel que en Sergi mai serà seu.  La Maribel rabiosa li dona una empenta. La Valeria per no caure, sense voler fica la ma, dins una paella amb oli bullent. Es fa una cremada important.




 Quant l’Ernest ho sap vol acomiadar a la Maribel. En Sergi surt en defensa de la noia davant del seu germà, cosa que posa furiosa a la Valeria. La Maribel veient que se li acaba el temps, li demana a la Valeria que l’ajudi. Ella li respon que li dirà a l’Ernest que tot ha estat un accident, a canvi de que no es torni acostar mai mes a en Sergi, encara que ell li vagi al darrere. La Maribel accepta. La Valeria li proposa a en Sergi que vagin a viure junts, ell no gaire convençut li diu que si. Al cap d’uns dies la Valeria veu que en Sergi no esta gens engrescat amb l’idea de viure junts i talla la relació. A la cuina arriba un nou cuiner en Carlos. Ell i la Maribel van ser “noviets”


L’Ignasi i la Mercè estant a punt d’obrir un restaurant a Madrid. L’Ignasi li diu a la Mercè que ja no l’estima i es vol separar. Això provoca un gran terrabastall a la família. L’Ignasi marxa a viure a Madrid. Al cap d’uns mesos li diagnostiquen un problema de cor, li han de posar un marcapassos. L’home espantat, torna a Sant Climent per estar a prop de la família. Després de l’operació la Mercè l’acull a casa seva, fins que es recuperi.

 Amb la convalescència hi ha un acostament entre tots dos, i la Mercè es comença a fer il·lusions. Un cop recuperat l’Ignasi li comunica a la Mercè que aviat tornarà a Madrid. Un dia abans de la marxa de l’Ignasi, la Mercè veu que un esglaó de l’escala esta trencat. En compte de trucar perquè l’arreglin el deixa tal com esta.

 A la nit li fa a l’Ignasi un sopar de comiat, i s’ho fa venir bé, perquè begui mes del compte. L’Ignasi no es troba bé i puja a l’habitació per estirar-se una estona. Trepitja l’esglaó trencat i cau per les escales. S’ha trencat una cama i haurà d’estar uns mesos fent repòs.

 La Mercè te mala consciencia i li explica a Mossèn Esteve sota secret de confessió, que l’accident el va provocar ella. L’Ignasi li diu a l’Esteve que els problemes del cor i la caiguda per l’escala, potser es un càstig de deu per haver deixat a la Mercè, i s’està plantejant tornar amb ella. L’Ignasi li proposa a la Mercè marxar a Galicia i començar de nou. A ella li sembla una fantàstica idea. L’Esteve veient que l’Ignasi esta basant la seva relació en una mentida,  va a parlar amb en Claudi, i li deixa caure que potser l’accident no va ser un accident.

 Ell de seguida lliga caps i interroga a la seva mare, fins que li confessa la veritat. En Claudi s’ho fa saber als seus germans. Aquets obliguen a la seva mare dir-li la veritat a l’Ignasi. La Mercè explica a l’Ignasi que va provocar l’accident per evitar que marxes. L’Ignasi li respon que avui mateix s’entorna cap a Madrid. Surt al jardí perquè li doni una mica l’aire, i comença a caminar al voltant de la piscina. Amb els nervis acaba caient  a l’aigua. Amb el guix l’home no pot nedar. La Mercè ho ha vist, hi va corrent. Quant arriba en comptes d’ajudar-lo es queda mirant com s’ho ofega.








2ª Temporada

La Mercè explica als seus fills, que quant es va llençar a l'aigua l'Ignasi ja era mort. No va poder fer res per salvar-li la vida. L'Ernest, en Lluís i en Sergi la creuen, en Claudi no. Li comença a fer preguntes, fins que li reconeix que el va deixar morir, perquè volia deixar-la per segon cop. Malgrat tot, en Claudi l'entén, i li promet que no dirá res a ningú.

Amb la mort del Ignasi la Mercè reparteix les accions de la fonda entre l’Ernest, en Lluís i en Sergi. En Mauri ha entès que ha deixar pas a les noves generacions, i ara en Sergi es el Xef. En Carlos veu molt trist a en Sergi i per animar-lo li proposa que vingui a prendre una copa amb ell i la Maribel. Durant la vetllada en Sergi i la Maribel es dediquen miradetes l’un al altre, i en Carlos els hi pregunta si entre ells hi ha alguna cosa. La Maribel ràpidament contesta que no, mentre que en Sergi li explica que sempre s’han agradat, però que mai ha passat res. En Carlos es disposa a marxar per deixar-los sols, però la noia es posa a la defensiva i diu que marxa cap a casa. A l’endemà en Sergi li pregunta a la Maribel com es que mai ha passat res entre ells, si fins hi tot en Carlos ha vist que s’agraden. La Maribel li explica el pacte que va fer amb la Valeria. En Sergi acusa a la Valeria de que no hagi passat res entre ells. La Valeria li diu que si no ha passat res, es perquè es un cagat. Després d’aquesta discussió la Valeria plega de la fonda.

 Comença un pique entre en Carlos i en Sergi per la Maribel, i la noia es veu obligada a triar i escull a en Carlos. Tot hi així li continua anant al darrere, i la Maribel farta li proposa a en Carlos que es casin, creient que així en Sergi la deixarà tranquil·la.




 Al poble arriba la Mariona, la germana de la Mercè.




 La Mercè  no es fia de les seves intencions i la posa a treballar a la fonda per tenir-la controlada. La Mariona li diu a en Sergi que Can Riera hauria de lluitar per tenir una Estrella Michelin. En Sergi s’ho comenta a l’Ernest, ell per aconseguir l’objectiu contracta en Casellas. El Xef que portava el restaurant del seu pare a Madrid. Cosa que a en Sergi no li fa cap gracia.




 En Casellas esta casat amb una dona mes jove que ell, la Laura. Ella i en Sergi es coneixen, s’agraden i es comencen a veure d’amagat.





 La Mariona ho descobreix i ho fa públic. Després s’han torna cap a Bèlgica. En Casellas talla amb la Laura, mentre que ella comença una relació estable amb en Sergi. Al poc temps, ell es dona compte que no l’estima i la deixa.

 A Sant Climent arriba una nova família formada per: en Toni, la seva dona Victoria i la filla L’Elisenda. Aquesta ultima ha finalitzat els estudis de cuina i vol obrir un restaurant, però degut a una estranya malaltia mental no ho pot fer sola. La Mercè decideix associar-se amb en Toni i portar entre tots dos el 117. La Mercè li fa veure a en Toni que la seva filla no esta capacitada per fer de Xef, i que es millor buscar un altre. La Mercè li ofereix el càrrec a la Maribel, ella accepta. Quant en Sergi ho sap, li demana que no deixi Can Riera. A quatre dies per l’inauguració la Maribel li diu a la Mercè que rebutja el càrrec, perquè no es veu capacitada per fer de Xef. La Mercè dolguda per la jugada de la Maribel la fa fora de la fonda.

 Els companys l’organitzen un comiat, ella s’acomiada de tots menys de en Sergi. Mes tard es dona compte del seu error i torna a la fonda. Es troben al celler, i mentre parlen s’acaben fent un peto.




 A la cuina no donen a l’abast, ja que en Sergi no vol contractar ningú, en substitució de la Maribel, per si la noia s’ho repensa i vol tornar. En Sergi s’assabenta que en Dani busca feina, va a veure a la Maribel i li diu que contractaran al seu germà perquè treballi a la fonda com a cambrer, a canvi de que torni a la cuina. Ella accepta. S’acosta el casament entre en Carlos i la Maribel. En Sergi fa tot el possible per seduir-la i fer-la canviar d’opinió. Però després de molt dubtar la Maribel es casa amb en Carlos.








3ª TEMPORADA

Després del casament entre en Carlos i la Maribel, ella i en Sergi s’han distanciat. Tot i que continua havent atracció entre ells.

 Can Riera no ha guanyat la Estrella Michelin i la Mercè acomiada a en Casellas. En Sergi torna a ser el Xef.

 En Casellas ha trobat feina en un restaurant d’Olot i li han donat carta blanca perquè formi el seu equip. Li proposa a la Maribel que sigui la SubXef. Ella abans de prendre una decisió ho parla amb en Sergi. Aquest li diu que marxi, ja que te ganes d’oblidar-la i passar pàgina d’una vegada. Finalment la Maribel es queda. En Saber-ho, en Sergi li ofereix ser la SubXef de la fonda i ella accepta.

 En Sergi coneix a l’Olga una noia que acaba de finalitzar els estudis de cuina. A en Sergi li agrada i la contracta. Els companys de seguida veuen que l’Olga es una trepa que vol el lloc de en Sergi. Ella no triga gaire a seduir-lo i començar una relació amb ell.




 En Sergi i la Maribel han preparat la nova carta i ha estat tot un èxit. Eufòric li proposa a la Maribel quedar per sopar i celebrar-ho.




 Ella li diu que si, però anirà acompanyada de en Carlos, i si vol ell pot portar a l’Olga. Durant el sopar l’Olga s’assabenta que en Sergi va mantenir relacions amb la dona de en Casellas. Amb aixó es dona compte que l’ha de tenir ben lligat. A l’endemà li proposa viure junts, en Sergi no gaire convençut accepta. 

Al poc temps, es dona compte que l’Olga es una trepa, talla la relació i la fa fora de la fonda. La Maribel li explica a en Sergi que s’inscrit en una beca, per fer un curs de cuina a Dinamarca durant l’estiu, i l’han agafada. En Sergi li diu que per la feina no pateixi. Quant en Carlos ho sap li diu a en Sergi que li dongui els mateixos dies de vacances que a la Maribel, per passar l’estiu plegats. Ell ho vol fer, però la Maribel li demana que no ho faci, ja que vol marxar sola. En Sergi decideix donar-li un cop de ma.




En Claudi i la Lidia estan en peu de guerra, ella sap que la Mercè va deixar que l’Ignasi s’ho ofegues a la piscina, perquè la mateixa Mercè, li va explicar en un moment de debilitat. Durant un dinar familiar, la Lidia s’hi presenta i explica davant de tots com va morir l’Ignasi. En Claudi i la Mercè intenten tapar-ho dient que la Lidia ho ha fet per ràbia. L’Ernest, en Lluís i en Sergi insisteixen tant a en Claudi com a la Mercè que els hi digui la veritat. La Mercè ho acaba fent. Els tres germans deixen de dirigir-li la paraula. 

En Claudi necessita diners, i li reclama a la Mercè la seva part de la fonda. Com no li pot donar perquè ja esta tot repartit li cedeix l’edifici. En Claudi es vent l’edifici. El nou propietari vol continuar amb el negoci familiar, però els puja el lloguer. L’Ernest i en Sergi no poden fer front a les despeses, i decideixen associar-se amb el Grup Batea. Un grup de restauració de plats precuinats. Dirigit per l’Enric Batea i la seva ajudant Cristina Padrò. En principi seran accionistes minoritaris, així que les decisions importants les seguiran prenen l’Ernest i en Sergi. En Lluís comunica a la família que marxa a Madrid, perquè vol tornar a obrir el restaurant del seu pare. L’Ernest i en Sergi li pregunten que pensa fer amb les accions de la fonda. Ell els hi respon, que ja ho sabran quant arribi el moment. Al cap d’uns dies la Cristina li comenta a l’Ernest que vol canviar els proveïdors. L’Ernest li recorda que això no es competència seva. La Cristina li explica que això era abans de que en Lluís els hi vengués les accions. Ara el Grup Batea es accionista majoritari de Can Riera.



4ª TEMPORADA

La Cristina ha de aconseguir que Can Riera s’ha adapti a la forma de fer del Grup Batea, cosa que provoca mes d’una discussió amb en Sergi. Ella busca el suport de l’Enric, ja que durant un temps van ser amants, però ell li gira l’esquena. 

La Maribel torna de Dinamarca. Després d’haver passat tot l’estiu fora, la relació amb en Carlos no esta en el seu millor moment. Es mes, amb tot això del Grup Batea esta mes unida a en Sergi.




Un dia quant esta a punt d’entrar a la fonda algú la crida, es l’Unax, un noi que va conèixer a Dinamarca i amb el qual es va fer un peto.




 La Maribel queda amb ell fora de la fonda. L’Unax li explica que marxa a treballar a un restaurant del Japó, i que si ella ho vol hi te una plaça. La Maribel li fa un peto. En aquest moment passa per allà en Sergi i els veu.





En Sergi tracta molt malament a la Maribel, i la noia vol saber a que es deu aquest canvi. En Sergi li explica que la va veure amb un altre home fent-se un peto, i li sembla molt malament el que li esta fent a en Carlos. Ella li respon que tenint en compte com tracta a les dones, no es ningú per retreure-li res. En Sergi l’ataca dient-li que no li agradaria estar a la pell de en Carlos, ella li contesta que pot estar tranquil, perquè no ho estarà mai. La Maribel li explica a en Carlos la historia de l’Unax, fent-li saber que ha decidit quedar-se a Sant Climent. En Carlos ja no pot mes i talla la relació.




 A l’endemà la Maribel explica a els companys que s’ha separat de en Carlos, ha decidit deixar Can Riera i marxar a Dinamarca. En saber-ho en Sergi li diu que si vol marxar no farà res per impedir-ho, però abans d’anar-se’n han de passar una nit junts. La Maribel després de molt dubtar, va a casa de en Sergi, i fan l’amor durant tota la nit.



Amb la marxa de la Maribel en Sergi queda força tocat, fins al punt que deixa de banda les seves obligacions com a Xef. La Cristina li dona un cop de ma a la cuina, i amb això la relació entre ells millora.

 La Cristina fa saber a en Sergi que esta enamorada d’ell. En Sergi la rebutja. Llavors la Cristina per posar-lo gelós comença a tontejar amb en Carlos. En Sergi no vol permetre que aquesta vegada en Carlos guanyi la partida, es declarà a la Cristina i comencen una relació.

 Quant l’Enric ho sap, fa tot el possible per separar-los. En Sergi fart d’aguantar les seves humiliacions, plega de la fonda. En Carlos passa a ser el Xef. En Sergi busca feina, però l’Enric s’ha encarregat de trucar a tots els restaurants de la zona, i mal parlar d’ell perquè no l’agafin. Comença a tenir problemes econòmics, es veu obligat a vendre casa seva i anar a viure amb la Cristina.

 En Dani fa saber als companys de la cuina que la Maribel ja no esta a Dinamarca, l’Unax no va acceptar la plaça al restaurant del Japó i l’agafada ella. En Sergi que esta en hores baixes li proposa a la Cristina tenir un fill. Ella li diu que no vol ser mare ni ara, ni mai.



Comencen a tenir discussions molt fortes per culpa d’aquest tema, i per por de que l’acabi deixant, la Cristina accedeix a tenir un fill amb ell. En Sergi li vent les seves accions de la fonda a l’Enric, i amb aquets diners va a veure a la Mercè. Li diu que li vol comprar la casa, perquè el pis de la Cristina es massa petit si volen formar una família. La Mercè que vol que el seu fill li perdoni el fet que deixes morir l’Ignasi a la piscina, li diu que li regala. Així que en Sergi i la Cristina es traslladen a casa de la Mercè, i ella marxa a viure a un pis de lloguer.



5ª TEMPORADA

Amb els diners de les accions de la fonda en Sergi vol obrir el seu propi restaurant. Necessita un soci, i s’ho proposa a l’Ernest. Entre tots dos, tiren endavant la Barra del Port. A Can Riera ha arribat un cuiner nou L’Edgar, germà de l’Enric. Als pocs dies s’ho fa venir bé perquè la Cristina el posi com a Xef. Ara que ha aconseguit el càrrec de Xef, vol la direcció de la fonda, però primer ha de aconseguir fer fora a la Cristina. Ella que s’ho veu a venir s’ho explica a la Mercè, li proposa que entre totes dues dirigeixin la fonda i li plantin cara a l’Edgar.




 La Mercè entra a treballar a la fonda, i ven aviat comença a prendre decisions sense consultar-li a la Cristina. aquest fet fa que la Mercè i la Cristina es discuteixin constantment. La Mercè farta de la mala maror, obliga a l’Enric a escollir: o ella o la Cristina. l’Enric es queda amb la Mercè. A la Cristina la vol enviar a un altre restaurant, però ella plega del Grup Batea i s’ha va a treballar a la Barra amb en Sergi. Als pocs dies la Mercè esta treballant quant es desmaia.

 Ha patit un Ictus, es posarà be, però la recuperació serà llarga i algú s’ha de fer càrrec d’ella. Els tres germans es discuteixen, perquè cap d’ells vol fer aquesta tasca. Però en Claudi ho soluciona ràpidament: li diu a en Sergi que com ell i la Cristina viuen a la casa familiar, son ells qui l’han de cuidar. Amb la baixa de la Mercè l’Enric li ofereix el càrrec de director al seu germà. Un cop la Mercè esta refeta, els hi diu a en Sergi i la Cristina que vol recuperar casa seva. Ells es compren un pis i marxen. La Cristina fa saber a en Sergi que esta embarassada.

 L’Edgar es un negat, com a Director i com a Xef. L’Enric ben tip es vol vendre la fonda, li passa una oferta a la Mercè, ella no te suficients diners per comprar-li. Després d’una llarga lluita se la acaba quedant en Balló. Ell no veu a en Carlos capacitat per fer la carta que vol dur a terme, i esta buscant un altre Xef. En Sergi rep una visita molt especial: la Maribel.


En Sergi fa veure que la tornada de la Maribel no li afecta, però no es veritat. En principi la noia només ha vingut uns dies de visita. En Balló li ofereix ser la Xef de Can Riera. Ella accepta dient-li que treballarà durant un any i després marxarà.

 A la fonda s’hi presenta una noia de 17 anys preguntant per la Maribel. Es la Candela, filla de l’Alfons, parella de la Maribel durant el temps que ha estat al Japó. Es veu que s’han separat, i a part de que la troba molt a faltar, vol saber-ne el motiu. La mare biològica de la Candela no li fa gaire cas, i per ella la Maribel ha estat la seva mare. La Maribel li pregunta si el seu pare sap que es aquí, al dir-li que no, el truca i l’Alfons la va a buscar. L’Alfons li diu a la Maribel que es quedaran uns dies al poble, perquè la Candela es pugui acomiadar be d’ella. 




La Maribel li explica a en Sergi que amb l’Alfons van decidir tenir un fill, al poc de quedar-se embarassada, va patir un avortament espontani i això va provocar la separació.




 L’Alfons es Diplomàtic i li han ofert una feina als Estats Units. La Candela li insisteix al seu pare perquè torni amb la Maribel i marxin plegats. L’Alfons li proposa que ho tornin a intentar, ella després de donar-li moltes voltes li diu que si. La Maribel li explica a en Sergi que ha tornat amb l’Alfons i que marxa als Estats Units. En Sergi tocat per la noticia li proposa a la Cristina que es casin. Ella no gaire convençuda accepta. En Sergi i la Cristina es casen. La Maribel fa saber a en Balló que haurà de buscar un altre Xef perquè ella marxa als Estats Units. En Balló vol evitar com sigui la marxa de la noia. Indagant s’assabenta que ella i en Sergi van tenir una historia que no esta del tot tancada.

En Lluís a venut el restaurant de Madrid. Torna a Sant Climent disposat a denunciar la seva mare, per la mort de l’Ignasi. Al judici per falta de proves la declaren innocent. Però almenys ara tothom sap el que va fer.

Can Riera ha de participar a un acte culinari, i en Balló s’ho fa venir be perquè en Sergi doni un cop de ma a la Maribel. Després de l’acte en Sergi i la Maribel es queden a la cuina recordant vells temps. Al cap d’una estona en Sergi s’acomiada d’ella i marxa. Uns minuts després torna a entrar a la cuina i es fan un peto.


 

Amb el peto la Maribel es dona compte que continua enamorada de en Sergi, i talla la relació amb l’Alfons. Ell i la Candela marxen als Estats Units. En Carlos explica a en Sergi que la Maribel ha deixat l’Alfons i que finalment no marxa. En saber-ho en Sergi deixa a la Cristina i va a veure a la Maribel. Ho parlen i decideixen donar-se una oportunitat com a parella.








6ª TEMPORADA

Els inicis de en Sergi i la Maribel com a parella no son fàcils, la Cristina no li dirigeix la paraula a en Sergi, i aquest te por que quant neixi la seva filla, no se la deixi veure.






  

 Neix l’Elvira, i com era d’esperar la Cristina no deixa que en Sergi s’acosti a la seva filla. La Mercè per suavitzar la situació i que en Sergi pugui veure la seva filla sense problemes, li proposa a la Cristina que vingui a viure a casa seva una temporada. Ella accepta.




Un dia que l’Elvira esta amb en Sergi i la Maribel, es posa malalta, te un problema a l’estomac i l’han d’operar d’urgències.




 Quant li donen l’alta a l’Elvira en Sergi dedica tot el seu temps lliure anar a casa de la Mercè per estar amb ella, deixant de banda a la Maribel. La Cristina es comença a fer il·lusions de recuperar-lo. En Dani li fa veure a en Sergi que esta molt be que es preocupi per la seva filla, però per fer-ho no cal que deixi de banda a la Maribel. A l’endemà en Sergi havia quedat amb la Cristina per dur la nena al pediatra, però li diu que no la podrà acompanyar perquè te molta feina, en realitat s’agafa el dia lliure per passar-ho amb la Maribel. La Cristina va a la Barra per saludar a en Sergi, i allà li diuen que avui es el seu dia de festa. Ella entén que l’enganyat i emprenyada agafa el cotxe i va buscar en Sergi i la Maribel, que hi son en un bar prenen unes copes.  En Sergi i la Maribel surten del bar fent-se carícies i petons, la Cristina ho esta veient des de el cotxe.




 Quant en Sergi i la Maribel pugen a la moto i marxen, ella accelera el cotxe i els atropella. Després es dona a la fuga.



La Maribel s’ha fracturat un braç, mentre que en Sergi que s’endut la pitjor part, te una commoció celebral. Quant en Sergi desperta la Maribel li explica que en el moment del accident ha vist el cotxe de la Cristina, no la vist a ella ni tampoc la matricula, però esta convençuda que es cosa seva. En Sergi no la creu i la tracta de boja.




 Després de la discussió amb la Maribel, en Sergi es queda amoïnat i s’ho explica a la seva mare. Li pregunta si la nit del accident la Cristina va sortir. La Mercè sap que va sortir durant una estona, però al seu fill li diu que no es va moure en tota la nit. La Mercè interroga a la Cristina fins que li reconeix que va ser ella. A l’endemà la Cristina vol marxar de casa de la Mercè, però ella li diu que les coses han de continuar com fins ara, pel be de la família. La Mercè parla amb la Maribel i li demana que oblidi l’accident, perquè si no, acabarà perdent a en Sergi. Ella no te mes remei que resignar-se. Amb l’ajuda de la Cristina la Mercè aconsegueix prendre-li la fonda a en Ballò.

Ara que la Mercè torna a ser la propietària de la fonda la Cristina li comenta que li agradaria tornar-hi a treballar. La Mercè li respon que primer ho ha de parlar amb la Maribel. Aquesta li diu que com la Cristina torni a la fonda ella plega. La Cristina els hi explica a la Mercè i a en Sergi, que si no l’agafen a la fonda marxarà a Salzburg amb l’Elvira, ja que allà li han ofert una feina. En Sergi que no vol perdre la seva filla, convens a la Maribel perquè la deixi tornar.



 Des de el minut zero la Cristina fa la vida impossible a la Maribel, i també l’allunya de en Sergi. Cada tarda en Sergi va a casa de la Mercè per veure l’Elvira, i la Cristina s’ho fa venir be, perquè es quedi a sopar. En una d’aquestes nits que es queda, la Cristina fent-se la víctima, aconsegueix dur a en Sergi al seu terreny i acaben fent l’amor.




 Després d’haver estat amb en Sergi, la Cristina esta convençuda que ara si, deixarà a la Maribel i tornaran a estar junts. En Sergi la baixa dels núvols, dient-li que el que ha passat es un error, que ell estima a la Maribel, i li demana que el que ha passat quedi entre ells. La Cristina continua posant els seus esforços en separar a en Sergi de la Maribel, en veure que no pot decideix utilitzar l’ultima carta que li queda: explicar-li a la Maribel que va mantenir relacions amb en Sergi.




 Ella no la creu, i li pregunta a en Sergi si el que li ha dit la Cristina es cert. Aquest no te mes remei que confirmar-li.






  La Maribel ha desaparegut. L’únic que sap on es, es en Dani, però per odre de la seva germana no li vol dir a en Sergi. Aquest desesperat s’ha va a veure a la Cristina, per saber perquè li va explicar.

 Parlant amb ella, es dona compte que s’ha muntant una pel·lícula que no te res a veure amb la realitat. Li deixa clar que encara que ell i la Maribel es separin, mai tornarà amb ella.

 Amb la Maribel desapareguda, la Cristina fa el que li dona la gana a la fonda. La Mercè es dona compte que li vol prendre el negoci. Truca a la que va ser parella del pare de la Cristina, que viu a Salzburg i li pregunta si allà li han ofert cap feina a la Cristina. La dona li diu que no. Amb això, la Mercè entén que la Cristina els ha manipulat a tots, i s’ho explica a en Dani. Li demana que li digui on es la Maribel, perquè necessita parlar amb ella.

 La Mercè va a veure a la Maribel, es disculpa amb ella i intenta que torni, però la noia esta massa dolguda. La Mercè per  desempallegar-se de la Cristina, li explica a en Sergi que ella va ser qui els va atropellar. En Sergi fet una fera va a veure a la Cristina i tenen una discussió molt forta. Ella li demana disculpes, li diu que no li volia fer cap mal, nomes volia matar a la Maribel. En Sergi li respon que es una filla de puta, i espera que a partir d’ara no li posi les coses difícils amb l’Elvira, perquè si no, la denunciarà i li prendrà la custodia. Quant la Mercè arriba a casa, la Cristina s’enfada amb ella per haver parlat amb en Sergi. La Mercè la fa fora de casa. La Maribel torna a Sant Climent, en Sergi es disculpa amb ella pel que li ha fet. Però sobretot per no haver-la cregut, quant li va dir que la Cristina era la responsable del accident. La Maribel li diu que pot oblidar tot el que ha fet la Cristina, excepte que s’anés al llit amb ella, això no sap si li podrà perdonar.


La Cristina ha marxat a viure a Mataró, mentre en Sergi i la Maribel intenten refer la seva relació. La Mercè troba molt a faltar l’Elvira, ara que la Cristina ja no viu a casa seva.




 La Mercè truca a l’Enric i el posa al corrent del que ha passat amb la Cristina. Li diu que vol recuperar a la seva neta i per fer-ho necessita la seva ajuda. L’Enric que te ganes d’estar amb la Cristina accedeix ajudar-la. Per odre de la Mercè l’Enric va a veure a la Cristina, i li proposa marxar uns dies a una casa rural que te al Montseny. En un principi es vol dur a l’Elvira, però l’Enric la convens perquè la deixi amb en Sergi.

 La Maribel no porta gens be conviure amb l’Elvira, perquè li recorda constantment a la Cristina. en Sergi veient que això pot provocar la separació definitiva, marxa a viure amb l’Elvira temporalment a casa de la seva mare.




L’Enric fa saber a la Mercè que la Cristina ja es troba millor i aviat tornaran al poble. Ara que ha recuperat la seva neta, la Mercè no esta disposada a deixar que la Cristina torni a Sant Climent. Contracta a una infermera, perquè s’ha estigui a la casa rural i la mantingui drogada. Un dia que l’Enric s’ha deixat el mòbil sobre la taula, l’agafa i truca a en Sergi completament drogada. Després de la conversa es queda preocupat, i li diu a la seva mare que anirà a la casa rural per veure com van les coses. La Mercè posa sobre avis a l’Enric. A l’endemà en Sergi es presenta a la casa rural amb l’Elvira. l’Enric li explica que ell i la Cristina estan junts, avui marxen cap a Itàlia, la Cristina anat a comprar coses pel viatge i trigarà a tornar. En Sergi no es pot esperar i s' va. A la tarda l’Enric i la Cristina marxen cap a Itàlia. La Maribel veient que les coses amb en Sergi no milloren, s’va a la Barra per parlar amb ell. Quant esta a punt de tallar la relació, al restaurant s’hi cala foc. Entre ell i la Maribel apaguen l’incendi.



En Sergi i la Maribel tornen a casa, després d’haver passat tota la nit al hospital. Ella s’ha fet una cremada important al braç, i haurà d’estar uns mesos de baixa. En Sergi vol retomar la conversa que tenien al restaurant, però la noia li demana que ho oblidi. Ell li diu que li agradaria instal·lar-se a casa durant uns dies, per poder-la cuidar. La Maribel li respon que ho faci i que també hi porti l’Elvira. en Sergi va buscar les seves coses a casa de la Mercè, i ella el nota preocupat. Ell li explica que en el moment de l’incendi la Maribel anava a tallar la relació, ara el necessita perquè esta dèbil, però te por que quant es recuperi el deixi definitivament. En Sergi no pot mes, i li pregunta si el dia de l’encendi l’anava a deixar. Ella li reconeix que si, però gracies a l’incendi  s’ha donat compte que no pot viure sense ell.


 La parella fa les paus. A la cuina sense la Maribel no donen a l’abast i en Sergi decideix donar-los un cop de ma. Un dia la Maribel passa per allà, i es posa a cuinar amb en Sergi. Ell es dona compte que a la cuina, hi continua havent química entre tots dos. Li comenta a la Maribel que li agradaria tornar a treballar a la fonda com a SubXef, i així podrien recuperar la relació que tenien abans. A ella li sembla be.


 En Sergi fa saber a l’Ernest que torna a treballar a la fonda, però que seguirà sent soci de la Barra. En Sergi contracta a en Pitu perquè li doni un cop de ma a l’Ernest. Sense en Sergi l’Ernest ja no te il·lusió pel negoci i se el vol vendre. Li traspassen la Barra a en Pitu. L’Enric li explica a la Mercè que a Itàlia a poc, poc li va anant retirant la medicació a la Cristina i que ella quant s’ha refet a fugit. 

En Sergi esta de matinada a la fonda quant s’hi presenta la Cristina. Li diu que ja es troba millor i que vol veure a l’Elvira. En Sergi tot plegat ho troba molt estrany i se la treu de sobre. A l’endemà l’Enric va a veure a la Cristina. Li reconeix que l’ha tingut drogada, però que tot plegat ha estat idea de la Mercè, per tenir-la allunyada de la seva filla i de en Sergi. La Cristina s’ho explica a en Sergi, però ell no la creu. En Sergi li comenta a la seva mare que la Cristina li insisteix per veure l’Elvira. La Mercè li diu que tal com estan les coses amb la Maribel, el millor es que la trobada es faci a casa seva, amb elles dues soles.

 Mentre la Cristina juga amb l’Elvira la Mercè prepara llimonada, al got de la Cristina hi posa somnífers. La Cristina es beu tota la llimonada que li posa la Mercè. L’Elvira comença a plorar, i la Cristina li diu que potser te febre. Mentre la Mercè va a buscar el termòmetre, la Cristina agafa l’Elvira i marxa. Quant la Mercè arriba al menjador i veu que no hi son, surt al jardí, veu a la Cristina pujant al cotxe. La Mercè agafa el seu cotxe i la segueix. La Cristina conduint es queda dormida i te un accident. La Mercè truca a en Sergi i li explica que la Cristina s’ha endut l’Elvira i ha tingut un accident. En Sergi i la Maribel van corrents a l’hospital. El metge els hi diu que tant la Cristina com l’Elvira estan be. Els hi pregunta si la Cristina esta en tractament psiquiàtric, perquè a la sang li han trobat altes dosis de somnífers. En Sergi esbronca a la Cristina per conduir drogada, ella li assegura que fa dies que no pren res i que tot ha estat cosa de la seva mare. La Mercè ho nega tot. En Sergi li diu que ara si, la pensa denunciar i prendre-li la custòdia.




7ª temporada

La Cristina per no tenir problemes amb en Sergi li ha cedit la custodia de l’Elvira. La Mercè rep la visita de l’infermera que va drogar a la Cristina, necessita diners. Si no li paga, li explicarà tot a en Sergi. La Mercè li respon que li expliqui el que vulgui, perquè no li pensa donar res. L’infermera va a veure a en Sergi i el posa al corrent de tot. Li diu que si no li paga, li dirà a la Cristina que ho sap tot. En Sergi no ho vol que ho sàpiga per por de que llavors, li reclami la custodia, així que li paga. En Sergi s’enfada amb la seva mare i com a càstig no li deixa veure l’Elvira.

En Sergi prepara un sopar romàntic a la Maribel per comunicar-li que Can Riera ha guanyat una Estrella Michelin.


 A partir d’aquí venen grans canvis per la Xef. Tothom li vol fer entrevistes, una empresa li compra les seves salses i vol utilitzar la seva imatge per promocionar-la... Poc mesos després la Maribel es queda embarassada. Es un fill no buscat, la Maribel en aquest moment no vol ser mare, perquè es vol dedicar plenament a la feina i no sap que fer. La Mercè descobreix que esta embarassada. No es pot dir obertament que l’aconselli avortar, però si, que l’indueix a fer-ho. Finalment la Maribel avorta sense dir-li res a en Sergi. Dies després la Maribel te pèrdues i s’ha va a urgències. En Sergi s’ha assabenta per una companya de feina, que la Maribel anat a urgències i va a l’hospital. Es troben a la sortida, la Maribel no te mes remei que explicar-li el que ha passat. En Sergi incapaç d’assumir el que esta sentint,  marxa corrents deixant-la sola.


En Sergi s’enfada tant amb la Maribel com amb la seva mare, per haver-li amagat. La Maribel veient que en Sergi es incapaç de perdonar-la talla la relació i plega de la fonda. Ara en Sergi es el Xef. A la Maribel no li falten ofertes de feina entre elles del 117 i del Bona Boca, restaurant de la Mireia.



En Claudi s’ha presentat a les Eleccions Municipals de Sant Climent i ha sortit guanyador, es el nou Alcalde.


En Sergi es dona compte que s’ha comportat molt malament amb la Cristina i la va a veure. Li proposa que a partir d’ara tinguin la custodia compartida de l’Elvira. A ella li estranya aquest canvi d’actitud. En Sergi li diu que sap el que li va fer la seva mare. La Cristina li pregunta si li ha dit ella. En Sergi li reconeix que fa temps que ho sabia. La Cristina s’ha enfada per haver callat durant tot aquest temps, l’amenaça dient-li que el denunciarà i li prendrà la custodia. La Maribel s’ha assabenta que la Cristina ha denunciat a en Sergi i el va a veure. Parlant, decideixen donar-se una altre oportunitat.






8ª TEMPORADA

En Sergi i la Maribel  han passat l’estiu a Costa Rica per mirar de reconciliar-se.  Però no ha funcionat i s’han separat difinitivament. La Maribel va acceptar la feina al 117, però amb el Domènec no s’acaba de entendre i l’acomiada. Per altre banda, en Sergi no porta gens be la separació, cada nit surt de festa i s’ embolica amb totes les dones que pot. La Maribel sense feina, decideix anar-se’n a Perú, per fer un curs de cuina. Marxa sense acomiadar-se de en Sergi, i quant aquest ho sap s’ho agafa molt malament. S’acosta el judici per la custodia de l’Elvira, en Sergi per no entrar en una guerra amb la Cristina li cedeix la custodia. Aprofitant que ara torna a estar centrada i a mes te parella.



En Lluís ha conegut l’Aina, una arquitecte de la qual s’enamora profundament. La dona li proposa que a la planta de dalt, de la fonda hi podrien fer-hi habitacions i transformar-la en un hotel. A ell li sembla bona idea, però no te diners per dur-lo a terme. Aprofitant que es el Director comença a robar diners a la fonda.

En la seva nova etapa de Alcalde en Claudi fa els seus tripijocs habituals. Poc a poc comença a guanyar-se enemics molt perillosos. La Mercè esta ben tipa de l’actitud del seu fill. Aquest veient que algú li pot fer mal, adquireix una pistola per defensar-se en cas de que sigui necessari.

Passat un mes, la Maribel torna del Perú i s’ofereix per treballar al Bona Boca. La Mireia la contracta.




 La Maribel rep la visita de la Candela, la filla de l’Alfons. La noia esta estudiant a la Universitat de Barcelona, i li demana si pot viure amb ella. La Maribel li diu que si. La Candela coneix a en Bruno, el cambrer que treballa al Bona Boca, i s’enamoren. En Bruno esta mantenint una relació amb l’Emili, un empresari tant poderós, com perillós. De moment es veu amb tots dos.





 Can Riera ha perdut l’Estrella Michelin. En Sergi es posa les piles i crea una bona carta, però segons la Mercè no el suficient com per recuperar l’Estrella. Per ella només hi ha una forma: Tornar a contractar la Maribel. La Mercè li fa una oferta, ella després de molt dubtar accepta. En saber-ho, en Sergi plega de la fonda i comença a treballar al Bona Boca.

Una nit mentre en Claudi dorm algú entra a casa seva, agafa la pistola i li disparà als pulmons i al cap. A l’endemà la Lidia va casa seva i se el troba mig mort. Avisa a una ambulància. Els metges comuniquen a la família que li han pogut treure la bala dels pulmons, però no la del cervell. L’encarregada de l’investigació es l’Inspectora Rebeca Segarra. En Claudi només despertar acusa a la seva mare de haver-li disparat. Després s’ ha penedeix i li demana disculpes. Apareix un metge disposat a extreure-li la bala del cervell. Però hores abans de l’operació en Claudi es mort.



A l’enterrament es presenta la Rebeca per detenir a un sospitós. En Sergi s’ atabala i li demana a la Maribel que l’acompanyi a fer un volt. Parlen i passegen durant una bona estona. A l’hora de acomiadar-se la Maribel li vol fer un peto a la galta, però li fa a la boca i acaben fen l’amor.







 A l’endemà en Sergi li diu a la Maribel que el que a passat ha estat una trobada molt maca, entre dues persones que s’han estimat moltíssim, però res mes.




En Lluís aprofitant que la seva mare esta passant per un mal moment, li fa signar uns papers dient-li que son de la fonda. Però en realitat esta desviant diners del compte familiar.




En Sergi obsessionat per saber qui va disparar al seu germà, comença a tantejar a la Rebeca per treure-li informació, i amb la tonteria acaben embolicats. Tot i que ell no sent res per ella comencen una relació. A la Maribel li han robat la moto, i en Quiroga, el Mosso d’Esquadra que treballa al Ajuntament la troba. Ella en agraïment, el convida a sopar a la fonda i també comencen una relació.

La Candela farta de que en Bruno es vegi amb tots dos, l’obliga a triar: o ella o l’Emili. El noi la tria a ella, i talla amb l’Emili. Aquest incapaç d’assimilar que l’han deixat, una nit va trobar a la Candela. Es discuteixen, durant la baralla a ella se li cau la bossa, a dins hi te una navalla. L’Emili l’agafa i se la clava diverses vegades, fins que la mata. 

La Maribel esta molt amoïnada perquè la Candela no dona senyals de vida, en Quiroga li aconsella que denuncií la seva desaparició. De moment no vol dir res als pares de la noia, però aquests ho acaben sabent i venen al poble. 

L’Emili veient que en Bruno continua passant d’ell, li confessa que ha matat a la Candela. En Bruno es disposa a trucar a la Policia per denunciar-lo. L’Emili l’adverteix que com ho faci sortirà a la llum el cadàver, i en ell trobaran restes seves. Si no vol anar a la presó, a partir d’ara haurà de fer tot el que li digui. 

En Bruno es veu amb l’Emili sempre que ell ho vol. El noi necessita parlar amb algú del que li esta passant, s’ho explica a en Quiroga, pensant-se que ell l’ajudarà. El Mosso li aconsella que calli, i que marxi el mes lluny possible. Una nit en Bruno es presenta a casa de l’Emili amb un ganivet disposat a matar-lo. Amb això, l’empresari es dona compte fins a quin punt l’odia, i li diu que ja no cal que es vegin mes.

La Rebeca ha sortit il·lesa d’un tiroteig. Ho vol celebrar fent un sopar amb en Sergi, la Maribel i en Quiroga. El sopar el fan al Bona Boca. En un moment donat, la Maribel va al lavabo a rentar-se les mans. Es treu tots els anells i després se els torna a posar, però es deixa un oblidat a la pica. En aquest moment arriba en Sergi, comencen a parlar de les seves respectives parelles i també de la seva relació. La Maribel li pregunta perquè es van embolicar, el dia de l’enterrament de en Claudi. En Sergi li respon que això, ja ho van parlar en el seu moment. La Maribel li reconeix, que si aquella nit li hagués proposar tornar, ella li hagués dit que si. En Sergi li pregunta si vol que ho tornin a intentar. Ella li respon que ara ja no. Quant la Maribel marxa, en Sergi veu l’anell. L’agafa, i se el queda.




La Mercè refeta de la mort de en Claudi, li demana a en Lluís el llibre de comptabilitat. De seguida veu que el seu fill ha estat robant diners tant de la fonda com del compte familiar. I la deixada en una situació precària. L’acomiada de la fonda, i s’ va a treballar al Bona Boca amb en Sergi. La Mercè posa al corrent a l’Emili dels seus problemes econòmics, i li demana que li concedeixi un préstec, ella a canvi el farà soci de l’hotel. L’Emili no nomes accepta, també li reconeix que fa temps que li agrada, i li proposa que es casin. La Mercè sap que si es casa els seus problemes econòmics se solucionarien del tot, així que accepta.

La Policia troba el cadàver de la Candela i en Bruno queda detingut.




 Arriba el dia del casament entre l’Emili i la Mercè. La Maribel necessita saber perquè en Bruno ha matat la Candela, i va a la presó per parlar amb ell. En Bruno li explica la veritat. Ràpidament la Maribel va al casament. En arribar es troba amb en Quiroga. Li diu que ha parlat amb en Bruno i ho sap tot, vol evitar el casament, però en Quiroga la convens perquè no ho faci. La Mercè es casa. 

A l’endemà la Mercè va a la fonda a sopar amb l’Emili, per tastar la nova carta de la Maribel. Durant el sopar la Mercè es dona compte que alguna cosa li passa a la Maribel amb el seu home. Després del sopar la Mercè va a parlar amb ella. La Maribel li explica que l’Emili es l’assassí de la Candela, i la va matar perquè esta enamorat de en Bruno.




 La Mercè vol confirmar el que li ha dit la Maribel i va a la presó. En Bruno a part de confirmar-li el que ja sabia, li diu que l’Emili li va comentar que es volia casar amb ella, per tapar la seva homosexualitat. L’Emili s’assabenta que la Mercè anat a la presó, i fa apallissar al noi per parlar mes del compte. En Quiroga s’ho fa saber a la Maribel i aquesta s’ho explica a la Mercè. Ella comença a estar realment espantada. Poc a poc l’Emili va agafant terreny a la fonda, la Maribel no porta gens be, haver de treballar a les seves odres, i la Mercè tampoc s’atreveix a fer res perquè li te por.


La Maribel farta de tot plegat s’està plantejant marxar al Japó. Però abans de decidir res ho vol parlar amb en Sergi. Ell intenta dissimular que no li fa res que marxi, dient-li que faci el que cregui mes convenient. La Maribel li explica a en Quiroga que li han ofert una feina al Japó, i s’està plantejant marxar. A ell no li fa cap gracia. La Maribel li diu que es una gran oportunitat, i que en Sergi també ho veu de la mateixa manera. Quant en Quiroga sap que ho ha parlat abans amb en Sergi que amb ell s’enfada. Li diu que com ja ho te tot parlat, i decidit que faci el que vulgui. Després d’això la Maribel talla la relació.




Dies mes tard la Rebeca es troba a en Quiroga pel carrer, li pregunta com li van les coses, i ell li explica que la Maribel l’ha deixat. Ella vol saber-ne els motius. En Quiroga li respon que últimament discutien per tot. Però ell creu que el veritable motiu, es que continua enamorada de en Sergi. La Rebeca no el vol creure. En Quiroga li intenta fer veure, que en Sergi i la Maribel han tingut una historia molt forta, i per molt que ho neguin encara s’estimen.

 La Rebeca es queda preocupada i va a parlar amb la Maribel. La posa al corrent de la conversa amb en Quiroga i li pregunta si es cert. Ella li reconeix que encara sent alguna cosa per en Sergi, i que si va anar a parlar amb ell primer, de la possibilitat de marxar al Japó, era perquè esperava que li digués que es quedes. Però no ho va fer, i amb això li ha quedat clar que ja no l’estima.




En Sergi s’assabenta que la Maribel finalment ha decidit marxar al Japó. Tocat per la noticia li proposa a la Rebeca que marxin a viure a Olot. Ella esta disposada a fer-ho, sempre que li asseguri que te superada la historia amb la Maribel. En Sergi es dona compte que per molt que ho ha intentat no ha pogut oblidar-la. I es sincera amb la Rebeca.

 En Sergi va a veure a la Maribel i li diu que ha deixat a la Rebeca perquè l’estima. Ha pensat amb ella cada dia, i com a prova li dona l’anell que es va deixar oblidat al lavabo, aquella nit. La Maribel que acaba de tenir una discussió molt forta amb l’Emili, li diu que no vol estar amb ningú, que l’únic que vol es marxar d’aquesta merda de poble.


En Sergi passeja per la platja. Trist per la negativa de la Maribel, llença l’anell al mar. Es l’inaguració de l’hotel. Hi va la família, amics i coneguts. Mentre l’Emili fa un discurs, s’hi presenta la Policia. Li diuen que esta detingut per la mort de en Claudi. En Sergi que no entén res, truca a la Rebeca per veure si li pot donar mes informació. Ella li explica que al pis de l’Emili han trobat, l’arma amb la qual van disparar a en Claudi. En Sergi s’ho fa saber a la Mercè. Ella li explica que també va matar a la Candela, te amenaçada a la Maribel i per això ella vol marxar.


En Sergi va a veure a la Maribel. Li comenta que ja sap el motiu de la seva marxa. Li diu que l’Emili esta detingut per la mort de en Claudi, i que estan a la presó ja no cal que marxi. La Maribel li respon que malgrat tot, mai podrà demostrar que va matar la Candela, i ella amb això no pot viure. En Sergi li diu que sent així, esta disposat anar-se’n amb ella. La Maribel li reconeix que te certa por, perquè sempre que ho han intentat, ha sortit malament. Es millor deixar-ho tal com esta, així que s’acomiaden.




L’Emili li diu al seu fill que ell no ha matat a en Claudi, que algú li vol parar una trampa. El noi fart del seu pare, el denuncia per la mort de la Candela. En Bruno queda en llibertat.

En Sergi va a dinar a casa de l’Aina i en Lluís. Mentre esperen a que arribi en Lluís. L’Aina li insisteix perquè vagi a l’aeroport a buscar la Maribel. Li dona les claus del cotxe de en Lluís perquè no perdi el temps. Mentre en Sergi va al pàrking envia un missatge de veu a la Maribel, dient-li que ara va cap al aeroport, que l’esperi que han de parlar. Quant puja al cotxe, sota el seient de copilot troba una bossa amagada, on hi ha objectes de l’Emili. En Lluís arriba a casa. L'Aina li explica que el seu germà anat a buscar la Maribel i li ha deixat el seu cotxe. Immediatament en Lluís va al pàrking i es troba amb en Sergi. Aquest li pregunta si ha matat a en Claudi i a deixat l’arma a casa de l’Emili perquè li inculpin a ell. En Lluís li reconeix que va deixar l’arma a casa de l’Emili, però li assegura que ni ell ni l’Aina han disparat a en Claudi. Va ser la Mercè, ho sap perquè un dia va trobar la pistola a casa seva.



En Sergi acompanyat per en Lluís va a la fonda. Acusa a la seva mare d’haver matat a en Claudi. Ella ho nega tot, dient-li que qui va disparar, va ser en Lluís. A partir d’aquí, la Mercè i en Lluís s’acusen mútuament. En Sergi no sap que pensar i fart, els hi diu que aquesta família esta podrida, i que per ell es com si estiguessin morts.




En Sergi esta a la platja escoltant el missatge de veu que li ha deixat la Maribel, dient-li que a marxat a Tokio. En un moment donat en Sergi es gira, i darrere seu hi es la Maribel. La noia li explica que després de escoltar el seu missatge, no va poder agafar l’avió. La parella s’abraça plorant, molt emocionats.




La Mercè esta passejant pel jardí de casa seva. Quant arriba a la piscina se li apareix en Claudi. Li pregunta com pot viure tranqui-la després del que ha fet. Ella l’implora que la perdoni, en Claudi li respon que la perdona, perquè ben aviat es tornaran a trobar. En Lluís s’ho fa venir be, perquè la Mercè li cedeixi la fonda. Ara ell i l’Aina son els nous propietaris. Mentre que la Mercè esta decidida a vendre casa seva, i marxar del poble.




En Sergi i la Maribel han marxat a viure a Olot. Han comprat una masia amb l’intenció de transformar-la en un restaurant.













FI

31.5.17

Mega Agentes X Objetivo Macarena




Los que fuimos, fuisteis niños en los años 90 seguro que recordáis al grupo infantil Mega Agentes X. Unos niños de Sabadell que solo sacaron un disco, pero que dio mucho que hablar. En 1996 salio a la venta Objetivo Macarena y cantaban las canciones bailables de la época como la Macarena, duro de pelar, Johnny techno ska, Saturday Night, El tiburón, el venao etc..  El CD venia acompañado por un vídeo donde enseñaban a bailar estas canciones, acompañados por algunos famosos de aquella época. Rebeca, Dream Team, Paco Pil y Fernandisco.

que por cierto fue disco de oro, ese año.

El grupo estaba compuesto por Alex, Mayca, Ana, Alejandra, Maria y Albert.

Algunos os parecerá una frikada, pero a mi me encantaba, Veía el vídeo a todas horas (de hecho aún lo conservo) guardo muy buenos recuerdos de aquella época.

Por internet he visto que muchos preguntan que ha sido de estos niños, de ahí que me haya decidido a escribir esta entrada. Solo he encontrado información de 3 de sus componentes Alejandra, Maria y Albert. Si alguien sabe algo del resto, lo podéis poner en los comentarios. Empezamos con Alejandra.

                                                             Alejandra Rueda (32 años)



la que en el año 96 tenia enamorados a los niños por su voz y por su físico, en la actualidad, no solo conserva su voz, si no que la ha mejorado. Ha formado su propio grupo musical Alice & The Wonders donde canta canciones que mezcla jazz con Rock y esta muy bien.  A continuación os dejo una muestra:


También os dejo una entrevista, en la que por cierto recuerda al grupo Mega Agentes:

http://histericasgrabaciones.blogspot.com.es/2016/02/alice-wonders-at-my-door-2016.html

Y el facebook del grupo:

Alice & The Wonders facebook

                                                                         Maria Ruiz (37 años)




Maria se ha dedicado a la actuación. Ha salido en series como el Síndrome de Ulises y ha rodado varias películas, entre ellas el camino de los ingleses.

                                                             Videobook      


                                                           IMDB Maria Ruiz

                                                     Albert Montes (31 años)



Si Alejandra en el año 96 enamoraba a todos los niños, Albert enamoraba a las niñas (entre las cuales   me incluyo.) Sigue dedicándose a la música y también  a la actuación.

A continuación podéis ver algunas de sus actuaciones




                                                  Albert Montes Facebook


No puedo despedir esta entrada sin poner el vídeo de Mega Agentes X


Nos leemos! 😉

17.5.17

El Circulo





Saber es bueno pero saberlo todo es mejor.

Este es el lema con el que parte la película el Circulo. Basada en la novela de Dave Eggers. Dirigida por  James Ponsoldt. Protagonizada por Emma Watson, Tom Hanks, Jhon Boyega, Karen Gillan, Patton  Oswalt  y Bill Patxon.





Mae Holland una joven que trabaja como telefonista en la compañía del agua, y que vive constantemente preocupada por sus padres, ya que su padre padece esclerosis múltiple. Es contratada para trabajar en El Circulo. Una empresa tecnológica, que podría ser perfectamente Goglee. El Circulo controla las redes sociales, más importantes y utilizadas en la actualidad. Facebook, Twitter, Wahatsapp y Instagram. Mae tendrá que trabajar con Bailey, un tipo que sabrá manipularla emocionalmente para que haga lo que el quiera. La empresa en un principio parece inofensiva, lo único que quieren es que sus usuarios sean transparentes, que compartan con el mundo lo que hacen en cada momento. El objetivo, tener el mayor de datos posibles, para conseguir poder y manipular a la ciudadanía.




De echo la propia Mae sin darse cuenta sera victima de ello. Bailey la convencerá para que se ponga una cámara y muestre en directo lo que esta haciendo. Cuanto más conectada esta en el mundo virtual mas aislada se queda en el mundo real. En un momento dado Bailey (Tom Hanks) le comenta a Mae (Emma Watson)  "A mi me gusta surfear, tiene algo de malo, que cuelgue una foto o un vídeo haciendo surf?" La respuesta es no, pero yo me pregunto si esto realmente es necesario, que pretendemos colgando una foto de lo que estamos haciendo, o de lo que vamos a comer?

Pues de todo ello, te invita a reflexionar El Circulo.

Nos leemos! 😉   

        

11.5.17

Tierra de Campos, el viaje musical de Dani Mosca




De donde soy? O de donde vengo? Esto preguntaba el señor Pelegri que se hizo famoso en los años 90, por el programa Malalts de Tele de tv3. Y de esto precisamente trata Tierra de Campos, la 5ª novela de David Trueba. De los origines, de las raíces, de tener un lugar donde enterrarte cuando mueras. Leyendo el libro, me di cuenta que yo no tengo un lugar donde volver, donde decirle a mi gente "quiero que me entierren aquí" por primera vez las personas que tienen pueblo me dan cierta envidia.

El protagonista de Tierra de Campos, Dani Campos, al que todo el mundo conoce como Dani Mosca, debido a que en su juventud formo un grupo musical con unos amigos del instituto, que tenía por nombre "Las Moscas." Un año después de morir su padre, decide cumplir una de sus últimas voluntades, ser enterrado en el pueblo que le vio nacer, Garrafal de Campos. Con este objetivo Dani emprenderá viaje en un coche fúnebre, acompañado de Jairo el conductor, e ira haciendo repaso de su vida. Conoceros a personajes secundarios tan entrañables como Gus, Animal, Jandrón, la Luci, la tía Milagros... Dani a través de sus canciones nos llevara de viaje por la vida, la muerte, la amistad, el amor, el desamor (o mejor dicho el amor caduco) el éxito, el fracaso moderado, los excesos: fiestas drogas. orgías...  Las infidelidades, puesto que es muy difícil compaginar una carrera musical con la vida familiar, sin ser infiel.


El libro esta narrado como si de un disco se tratase, de hecho tiene dos caras la A Y la B. Cada párrafo es una canción con titulo incluido. Con frases que te harán reflexionar. Para aquellos que quedaron decepcionados con Blitz, este les gustara. En algunos momentos te recuerda a cuatro amigos, que supongo que es lo que busca la gente.

en Esta novela he visto a David Trueba por todas partes, es su vida mezclada con la ficción distorsionada. Que al fin y al cabo es el trabajo de los escritores. El objetivo de esta historia, es que la empieces viendo a David y la acabes viéndote a ti mismo.

Nos Leemos! 😉      

25.4.17

Sant Jordi 2017 con David Trueba






 El domingo23 de abril  fue uno de los días más bonitos y fóbicos en Barcelona: Sant Jordi. Por 6º año consecutivo estuve allí. Este año lo esperaba con bastante ilusión porque creía que acudiría Carlos Ruiz Zafón, pero debido a que se encuentra de gira por diversos países promocionando su último libro no pudo acudir. Quien nunca me falla es mi David Trueba que por 4º año consecutivo nos volvimos a ver, y Desde el año pasado ya sabe quien soy, es más creo que desde este año no se olvidara de mi.

A las 10:00 nos fuimos a Rambla Cataluña que es dónde firmaba. En Sant Jordi del  año pasado leí una entrevista de el, dónde entre otras cosas le preguntaron si le habían regalado alguna rosa, contesto que no, que nunca le regalan rosas. Esto se me quedo grabado, así que este año quise tener un detalle con el y le compre una.

a las 12 nos fuimos para la carpa. fue un placer encontrarme un año más con otros lectores de David. algunos me reconocieron de los años anteriores. Yo a ellos no, soy bastante mala para recordar caras, pido disculpas.

A las 12:30 llego David. Como siempre me colaron y fui la primera. Todavía no se había sentado cuando una señora que estaba a mi lado, y se acordaba de mi, le comento:

- Viene todos los años a verte, es una fan, fan.

A lo que David le contesto:

- Lo se, es amiga mía.

Se sentó y con una sonrisa me dijo

- Me alegro de verte, Como estas?

- Bien.

Entonces saque la rosa y se la di.

- Es para ti.

Los que estaban a mi aldrededor y lo vieron Dijeron "ohhhh" la señora que estaba a mi lado me dijo:

- Ahora nos has dejado mal a todos.

Podría describir la cara de David cuando vio la rosa, pero creo que es mejor una imagen. En la siguiente foto podéis ver su cara cuando se la iba a dar.




- Muchísimas gracias. 

Después de los agradecimientos mutuos le di el libro Tierra de campos para que me lo firmara. Me puso la dedicatoria de todos los años, y me encanta!!!




Cuando nos despedimos me cogió de la mano diciéndome

- Cuídate mucho, nos vemos el año que viene.






De allí nos fuimos a FNAC de Plaza Cataluña que firmaba Ibáñez. Habíamos comprado el cómic previamente pensándonos que nos iban a colar como todos los años, pero nada más llegar en la cola vi caras de enfado. De todas formas fuimos a preguntar. Nos dijeron que este año repartían números, que los números ya estaban dados, y que solo firmaría a los 50 primeros. (de Ahí las caras de cabreo) Como estaba todo el pescado vendido nos fuimos a comer.

El año pasado tuvimos problemas para encontrar un sitio dónde comer, así que esta vez nos llevamos unos bocadillos y nos fuimos a comer al puerto.





Por la tarde cansadas de pateranos Barcelona, nos sentamos en un banco que estaba situado al lado de una caseta dónde vendían rosas. Estuvimos viendo como las preparaban y comentando lo bien que lo hacían. Cuando nos íbamos a ir, Una de las dependientas del puesto se acerco a mi con una rosa diciéndome.

- Toma guapa, para ti

lo que son las cosas yo regalo una rosa y a cambió recibo otra.

Espero que vosotros también pasarais un buen día.

Nos leemos! 😉


                 

20.4.17

Entrevista de Montse Morillo per Offtherecord





Montse Morillo és una actriu de teatre, televisió i cinema, formada a l’Institut del Teatre. Popularment coneguda gràcies a les nombroses aparicions en sèries de gran èxit com Temps de silenciPorca Misèria o La Riera, entre d’altres.
Amb quin personatge diries que vas passar a ser una cara coneguda?
Amb la Maribel de La Riera, clarament. Perquè clar, sortir cada dia, durant vuit anys… És –bàsicament– la televisió la que et dóna aquest tipus de popularitat. Abans havia fet altres coses, però molt més puntuals.


Just acabar a l’Institut del Teatre, ja vas començar a treballar.
Sí! Abans vaig fer un capítol a La Laura, una coseta que feia la Lloll Bertran, i després ja va venir Temps de silenci.
Quin record en guardes?
Va ser una experiència molt bonica! En guardo molt bon record. Encara tinc algunes fotografies, que ens feien amb la Polaroid per fer els raccords de les escenes.


Amb quina escena et quedes?
Em va agradar molt l’escena en què teníem un vis a vis amb Julio Manrique, qui a la sèrie era el meu germà. I també recordo molt les escenes al menjador de casa nostra, on representàvem a una família andalusa, molt humil.
Diries que n’hi ha prou amb una cara bonica i una mica de talent, per ser actriu?
Jo crec que el talent és necessari, i el treball encara més. Però és cert que avui dia mou molt la imatge i a vegades, malauradament, es busca més una cara bonica que no pas un talent. Tot i així, a vegades no n’hi ha prou amb això… Sovint és qüestió d’estar en el moment i el lloc precís. Conec a molts actors, amb molt talent, que fa anys que no treballen o que han treballat molt poc… La qual cosa em fa pensar que també són cops de sort perquè de feina n’hi ha. I també és cert que sovint prima més una cara bonica, que més o menys sàpiga dir la frase, i això, el que fa és distanciar a l’audiència de la realitat del dia a dia perquè al carrer hi ha gent de tot tipus.


En quina pell et sents més còmoda?
Home, amb la Maribel fa tants anys que ens anem acompanyant, que ja m’hi sento prou bé. (Riu) També em vaig sentir molt còmoda amb l’últim que vaig fer de teatre, Traduccions/Translations de Brian Friel. El personatge en sí era molt bonic i va ser una suma de tot, la direcció, la companyia, l’equip –que es crea o no es crea– i en aquest sentit va anar tot rodat. Tot és una confluència el que fa que tu t’hi sentis bé, no és cosa només del personatge en si.
T’assembles a la Maribel?
No… La Maribel no té res a veure amb mi i per això m’agrada tant fer-la, precisament perquè em dóna l’oportunitat de fer tot allò que jo no sóc. A veure, sí que pot haver-hi una certa reserva a mi, perquè cada personatge té parts de l’actor, però no tinc el caràcter ni la duresa de la Maribel.
Per què creus que ha funcionat tan bé La Riera?
Jo crec que es va voler fer un salt qualitatiu en la programació de dramàtics, amb La Riera. Hi va haver una aposta molt cuidada, des dels decorats, les localitzacions –que moltes són exteriors i això li dóna molta qualitat–, el paisatge del Maresme… I també perquè aquí a Catalunya tenim alguna cosa amb la cuina, les fondes de tota la vida, que ens interessa i agrada molt, per això ha funcionat la història d’una família, que porta un restaurant…


Ara que, després de vuit anys, ja s’apropa el final de La Riera, què és el que més trobaràs a faltar de la sèrie?
Sobretot als companys i a l’equip… Molt. I enyoraré també aquesta continuïtat que dóna la sèrie diària, de poder interpretar i fer aquesta feina cada dia.
Com et prepares els personatges?
Ara mateix, el que estic fent en televisió, m’ho preparo a base de memorització a curt termini. M’ho aprenc, gravo i me n’oblido. Pensa que no hi ha assaig, l’únic que fem és passar la lletra –on tots els actors d’aquella escena, ens diem el text–. Després, anem a plató –on ens situem i fem una segona passada, dient el text amb els moviments que hi puguin haver– i gravem. És per això que intento memoritzar-los a casa, per tenir-los àgils.
Quant temps es dedica a cada escena?
Depèn bastant de l’escena, però entre passar text i tot, es planifica per uns 35-40 minuts, com a molt. Si és una escena més complicada, com pot ser una baralla o una escena on hi apareix molta gent i s’ha de fer molts plans, es planifica per una hora, o una mica més.
Acostumen a sortir bé a la primera?
També depèn una mica de l’escena, però tan aviat com surt més o menys bé, o que el regidor del moment considera que és bona, es dóna per bona i passem a la següent. Pensa que nosaltres fem el minutatge d’un capítol per dia i en una setmana gravem una setmana d’emissió. Fem 35 minuts de ficció diaris, que és molt, però és que és una sèrie d’emissió diària. A Temps de silenci, que era emissió setmanal, fèiem entre una i dues setmanes per capítol. També és veritat que eren capítols una mica més llargs. I el mateix fèiem amb Porca Misèria, teníem uns deu dies, crec recordar. Allà sí que treballàvem una mica més el guió i la interpretació, assajàvem un dia a la setmana.


Una situació que t’incomodi?
Mira anys enrere t’hauria dit que les escenes de sexe, però ara ja m’he tret les manies. (Riu) Recentment he rodat una escena de sexe a La Riera, on –després no es veu tot– però en aquell moment estava completament nua, i sorprenentment tranquil·la. I vaig pensar: “Bé, Montse, anem bé”. (Riu) Sembla que els pudors que podia tenir, me’ls vaig traient amb els anys. O no, o simplement que en aquest moment de la meva vida, no m’està molestant com abans. També t’he de dir que la realitzadora va cuidar-ho molt, fent que només quedéssim al set els imprescindibles.

I quina seria la més incòmoda, a dia d’avui?
Bona pregunta perquè ara, justament, em venen unes trames a La Riera, en què el personatge ha d’entrar en un lloc d’angoixes i emocions, d’una pèrdua molt gran, que ara mateix –en aquest moment de la meva vida– no em ve gens de gust fer. No és incomoditat per pudor, sinó que no tinc ganes de posar-me aquest pes a sobre. No tinc ganes d’entrar en aquest color. Ja sé que faig el personatge i me’n vaig cap a casa, però a casa m’he d’estudiar aquelles escenes, i he d’estar allà, amb aquella energia. I estic emprenyada. Tant, tant, així, no m’havia passat mai.
Tens algun paper pendent?
Sí, molts. Mai no he fet cap Txekhov, ni cap Shakespeare, i són textos que m’agradaria molt fer. M’encantaria fer de Lady Macbeth, és un personatge que em fascina. També un personatge de Blasted, una obra molt bona de Sarah Kane, una dramaturga que es va suïcidar molt jove.
Projectes de futur?
Doncs ara mateix, La Riera, fins al maig que acabem de gravar la sèrie. L’emissió s’acaba el 25 de juny  i es vol fer una gala pel capítol final. Això és el més immediat.


Aquesta entrevista  pertañy al blog Offtherecord